حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

میخوام از دنیای مجازی فاصله بگیرم مثل
وانس آپ و اینستاگرام و .....
و اینجا حرف های دل بزنم
کپی نیست و دست نوشته خودم هست
و خودم تایپ میکنم

به همین سرعت شد اسفند

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۳۹ ب.ظ

اگه اخبار های سال گذشته رو بخونی

ویروس کرونا از قم شروع شد .

و به شهر های دیگه رفت. 

رفتار مردم به اهالی قم رو دیدید؟

اون موقع کسی فکر نمیکرد کرونا اینقدر همه گیر بشه

که تو روستاهای کوچک هم بره .

بله یک سال گذشت .

از اسفند ۹۸ رسیدیم اسفند ۹۹

هیچی عوض نشد فقط پیر شدیم.

شرایط سخت تر شد

اما هنوز زنده ایم و امیدوار .

خدای بزرگ ممنون  که مدیریت میکنی .

و من بهت اطمینان دارم. 

در آخر دوستان برای آمدن باران کمی دعا کنید .

و به آسمان صحبت کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۱
امیر افراسیابی

نظرات  (۱)

با سلام

ممنون میشم به وبلاگ من سر بزنید و ممون اگر دنبال کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی