حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

میخوام از دنیای مجازی فاصله بگیرم مثل
وانس آپ و اینستاگرام و .....
و اینجا حرف های دل بزنم
کپی نیست و دست نوشته خودم هست
و خودم تایپ میکنم

دروغ نگم زندگی یکم سخته

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹ ق.ظ

سلام .امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ هست

ساعت ۰۰:۱۲

جاذبه زمین که داره کار خودشو میکنه .

همه ما رو داره پیر میکنه .پوستمون  رو چروک میکنه 

و فشار بیش از حدی به تمام بدن میاره.

زندگی مادی هم که مشخصه .شرایط واقعا عجیبه 

روحیمون هم که نوسانی شده .

راه حلی که میتونم داشته باشم .مرور کردن عکس های قدیمی از 

خودم هست.

تا بتونم با خودم حرف بزنم و بگم منو فراموش نکن .

منو رها کردی به دوره ای عجیب که هیچی سر جاش نیست

دوره ای که هر چی باور داشتیم از گذشته لگد زدن زیرش رفت تو هوا

 

همه چی شده تکراری 

هیچی دیگه زیبا نیست .

کاش بتونم روحیمو برگردونم. 

ممنونم از همه

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۱۵
امیر افراسیابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی