حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

میخوام از دنیای مجازی فاصله بگیرم مثل
وانس آپ و اینستاگرام و .....
و اینجا حرف های دل بزنم
کپی نیست و دست نوشته خودم هست
و خودم تایپ میکنم

اول مهر شد

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۲۵ ب.ظ

سلام امروز اول مهر ۱۴۰۰

 

اول مهر شد .اما دیگه مدرسه نمیریم .بزرگ شدیم

 

در واقع پیر شدیم .یادم میاد شهریور که می‌شد یه سری

نمایشگاه ها برپا میشد همه چیز برا مدرسه داشت .

از لوازم التحریر بگیر تا انواع لباس و پوشاک و کیف و کفش 

 

اما با توجه به وضعیتمون خرید میکردیم ‌.اون موقع ها خانواده‌ ها

نداشتن .صادق باشیم. مشکل مالی همه داشتن و بیشتر دفتر و لوازم التحریر از طرف

خیریه یا فامیلای نزدیک تهیه میشد.

کتاب ها رو خود مدرسه بهمون میداد .البته باید پول کتاب ها رو میدادی 

اگه نمیدادی برات قسطی می‌کردن.

هفته اول مدرسه کتابی در کار نبود .

هر سری یه کتاب میومد و معلم از کتاب سال قبل درس میداد

فقط بگم من هر سال مهر که میشه به بازار میرم و برا خودم 

یه دونه خودکار یا دفترچه یا هر چیزی که دوست داشته باشم میگیرم 

و یاد اون روز ها رو حفظ میکنم. اما برا بچه های داداشم و خواهرم

لوازم التحریر میگیرم تا لطفی که در بچگی به من کردن به صورت زنجیر

وار حرکت کنه .

آرزو میکنم نسل های امروز بتونن آینده کشور رو دست بگیرن

و برا خانوادشون مفید باشن.

اول مهر ۱۴۰۰ 

عسلویه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۱
امیر افراسیابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی