حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

میخوام از دنیای مجازی فاصله بگیرم مثل
وانس آپ و اینستاگرام و .....
و اینجا حرف های دل بزنم
کپی نیست و دست نوشته خودم هست
و خودم تایپ میکنم

دیروز تولدم بود ۱۸ خرداد

پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۰۹ ب.ظ

سلام

بعد از مدتی گفتم پستی بزارم 

دیروز هیجدهم خرداد تولدم بود 

و سنم رسید به ۳۷ سال .

۳۷ ساله که تمام بدنم دارن با هم کار میکنن 

۳۷ ساله با بدی و خوبی گذشت 

۳۷ ساله که معنی زندگی رو نفهمیدم. 

تو دنیایی رها شدم که نمیدونم چی داره پیش میاد

کل کتاب های روانشناسی که خوندم رو متوجه شدم

زندگی همین لحظات هست که الان دارم مینویسم

مثلا بعدا چی میشه معنی دیگه نداره .

چکار دارم چی میشه .

اما با این تفاسیر باز بر میگردیم به عقب که چی شد

اینقدر زود بزرگ شدیم 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۹
امیر افراسیابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی