حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

میخوام از دنیای مجازی فاصله بگیرم مثل
وانس آپ و اینستاگرام و .....
و اینجا حرف های دل بزنم
کپی نیست و دست نوشته خودم هست
و خودم تایپ میکنم

مرداد ۱۴۰۰

جمعه, ۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۰۱ ق.ظ

دقت کردین پنج ماه از سال گذشت ؟!!!

یه نفس عمیق بکشید.....

پارسال دی ماه در گیر تعمیرات خونه بودم .

چون ازدواج کردم میخواستم برم خونه خودم

سالها دست مستاجر بود و هیچ فکر نمیکردم خودم

برم داخلش زندگی کنم .

فکر میکردم با هزنیه پنجاه تومن کل خونه تعمیر و

سر حال میشه .با اولین کلنگ به ساختمون

هزینه ای معادل سیصد تومن برام خرج برداشت.

حالا اینا مهم نیست.میخوام بگم وقتی کار رو شروع کردم

سیمان رو بیست و هشت هزار تومن خرید و در آخر کار چهل 

و پنج تومن .اما حین اینکه کل فکرم در گیر کار ساخت خونه

و درگیر کارگر بودم حواسم به وضعیت آب و هوایی زمستون

هم بود .همش به این فکر میکردم که چرا بارون یا برف نمیاد

چرا مردم حواسشون نیست .قطعا تابستون مشکل آب و برق 

داریم .به هر کی میگفتم .شما هم متوجه بارش کم بارون 

و برف شدین،؟ چرا نمیاد؟ سال خطرناکی داره شروع میشه

همه میگفتن آره مدتی بارون نمیاد و سر سری جواب میدان 

و یادشون میرفت .

اما با شروع قطع برق ها تازه فهمیدن چه فاجعه ای اتفاق افتاده

با قطع آب فهمیدن چه اوضاعی شده .

الانم که وضعیت #خوزستان بزرگترین جلگه ایران رو میبیند

کل این حرفا رو زدم که بدونید من به عنوان یه شهروند

عادی و خیلی معمولی تو اوضاعی که داشتم حواسم به 

این وضعیت بود 

اما مسئولین کشور خودمون......

ماه بعد که پست میزارم شهریور هست

و طبق تجربم مطمعنم شرایط بدتر از الان هست .

پس تا پست شهریور ماه مواظب خودتون باشید

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۱
امیر افراسیابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی