حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

میخوام از دنیای مجازی فاصله بگیرم مثل
وانس آپ و اینستاگرام و .....
و اینجا حرف های دل بزنم
کپی نیست و دست نوشته خودم هست
و خودم تایپ میکنم

آخ آخ شهریور تموم شد

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۵۵ ق.ظ

من هنوز تو سال ۹۸ هستم .

نصفی از سال ۹۹ گذشت .بدون هیچ کار مثبتی 

بدون هیچ تفریح و مسافرتی

زمین و زمان داره کار خودشو میکنه و من و شما 

درگیر حواشی دور بر خودمون هستیم

خدایا یه لطفی کن حس وحال خوب رو 

بهمون نشون بده .

هیچی سر جاش نیست .تو یه کمکی کن heart

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۳۱
امیر افراسیابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی