حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

میخوام از دنیای مجازی فاصله بگیرم مثل
وانس آپ و اینستاگرام و .....
و اینجا حرف های دل بزنم
کپی نیست و دست نوشته خودم هست
و خودم تایپ میکنم

بوی ماه مهر در شهریور

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۰ ق.ظ

بوی ماه مهری ایا میشه حس کرد؟آیا بوی ماه مهرمیاد؟

بوی ماه مهر تو خونه بشینی درس بخونی

مدرسه نری و از آشپزخانه صدای پیس پیس

پختن غذا بیاد.

اینکه حال و هوای قدیم دیگه تکرارنمیشه

شکی داخلش نیست. اما من همیشه اول 

مهر هنوز بوی مدرسه رو حس میکنم.

انرژی کم رنگ آفتاب رو حس میکنم 

خلوتی کوچه ها از سر و صدای بچه ها.

تاریک شدن هوا ساعت پنج .

میگن حسرت نخور اما آیا میشه؟

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۴
امیر افراسیابی

نظرات  (۱)

📽📽📽📽

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی