حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

حرفهایی که گفته نشد

وبلاگی که میشه شنید

میخوام از دنیای مجازی فاصله بگیرم مثل
وانس آپ و اینستاگرام و .....
و اینجا حرف های دل بزنم
کپی نیست و دست نوشته خودم هست
و خودم تایپ میکنم

چرا احساس تنهایی میکنیم

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۴۰ ب.ظ

شاید شما هم از اونهایی باشید که دوست دارن وقتشون  رو تو دنیای

مجازی بگذرونن و کمتر در جمع ظاهر بشن .

مثلا بگن تنها نیستیم و بر عکس در گروه های خانوادگی عضو هستیم و میتونیم نظر

بدیم و با همه در تماسیم .

دوستان من یکی از ادمین های  پیجی بزرگ بودم.

تجربه بهم نشون داد که زندگیم  خوندن 

کامنت لایک و ..... شده بود.

و فک میکردم در جمع بزرگی هستم و تنها نیستم.

 

بهترین سال‌های عمرم رو هدر دادم .و فهمیدم 

یه تفریح تو پارک تو سینما. خرید و دور همی 

یعنی زندگی واقعی .

و زندگی واقعی شرف داره به دنیای مجازی. 

بچه ها برید جمع  .حرف بزنید .مشارکت کنید.

فریاد بزنید دعوا کنید ولی تنها نباشید . دنیای مجازی 

انسانیت و روح رو نابود کرد.

امروز تاسوعای سال ۹۹ .ساعت ۱۴.۴۰ عسلویه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۸
امیر افراسیابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی